Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Pages

Saturday, February 26, 2011

Merhaba,

Sürekli hayaller kuran,planlar yapan,planladıklarını gerçekleştiremediğinde (ki bu çok sık olur)hayıflanan,çemkiren,tepinen; 3 dakika sonra yeni planlar yapan,yine hayaller kuran biriyim ben..
   Bütün dünyaya kulak veririm,okurum,izlerim...Çok heveslenirim sonra..Biri güzel bi yemek yapmıştır,ben de yapıcam derim;biri güzel bi şey almışsa ''ben de alıcam'',biri çok güzel bi yere gitmiştir,ben de gideceğimdir kesin:)) Sonra işte bir  bakarım,bu söylediklerimin yarısını bile yapmamışım..Böyle böyle büyüdüm,okudum,evlendim..
   Bloglara ilgim evlendikten sonra yemek tarifleri ararken başladı..Hemen bir ampul yandı kafamda: ''ayyy ben de yapıcam'':))Tabii  bunu da erteledim,2,5 yıl kadar..Çok yakında anne olacağım Allah izin verirse..İşte bu blogu kızım için açtım...Maymun iştahlılık etmeyip, istikrarlı bi şekilde yazabilirim inşallah..Hadi bismillah!!!

4 comments:

  1. aa evet ben de tam böyleyim işte:)üniversitede ilgilenmediğim şey kalmadı..yapmak istemediğim şey yoktur..ama dediğin gibi, yarısını ancak yaptım..
    sen de ben de blog dünyasına aynı dönemlerde atılmışız ve hayretki bu zamana kadar yazmayı başarmışız..ne mutlu bize:)

    ReplyDelete
  2. bir yıl olmuş ilk yazımı yazalı dur bakayım dedim.şimdi gördüm yorumunu pınarcım..ben de çok şaşırıyorum istikrarıma!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...